گارانتی

گارانتی محصولات 1( مدت زمان گارانتی تمامی محصولات پاور دارای 11 ماه گارانتی تعمیر از تاریخ نصب یا 11 ماه گارانتی از تاریخ تولید میباشند و هیچکدام از محصولات، خارج از این بازه به هیچ وجه مشمول گارانتی نخواهند شد. 1( مشخص کردن تاریخ نصب و تولید تاریخ نصب، فقط با ارائه فاکتور خرید معتبر به نمایندگی مشخص خواهد شد لذا از تمامی همکاران و تکنسین های گرامی درخواست میشود که حتما نسبت به صدور و اخذ فاکتور معتبر اقدام نمایند. تاریخ تولید محصولاتی که دارای بُرد الکترونیکی هستند نظیر سیرن، دستگاه برق اضطراری، دزدگیر اماکن، رله باکس، کیپد خارجی و… نیز بر روی برد ها چاپ شده است. 3( شرایط بطلان گارانتی محصولات مواردی که در اثر استفاده ناصحیح از محصولات باشد شامل گارانتی نمیشود. – نواقصی که در اثر ضربه شدید، آب و آتش باشد شامل گارانتی نمیشود. – وجود هرگونه نقص یا ایراد ظاهری در قاب یا برد محصولات )نظیر شکستگی، سوراخ بودن، خط و خش و…( موجب بطلان گارانتی محصولات – خواهد شد. تعدادی از قطعات و ماژول ها در بعضی از محصولات شامل گارانتی نمیشوند که این قطعات در کارت گارانتی محصول مورد نظر ذکر میشود. – 3( شرایط گارانتی تعویض همانطور که قبلتر ذکر شد، محصولات پاور دارای گارانتی تعمیر هستند اما جهت رفاه حال همکاران گرامی، نمایندگان مجاز هستند در شرایط فورس ماژور در الویت اول، برد محصول مورد نظر را تعویض نمایند و در الویت بعدی کل محصول را تعویض نمایند که در اینصورت بایستی به این نکته دقت شود که محصول مورد نظر بایستی بصورت کامل و سالم به لحاظ ظاهری دریافت شود. بعنوان مثال در صورت تعویض دستگاه برق اظراری در قالب گارانتی، بایستی تمامی قسمت های جانبی دستگاه نظیر فیش های آداپتوری، قاب دستگاه )بدون شکستگی و خط و خش(، کارتن )بدون پارگی و علامت اضافه(، دفترچه راهنما و … بصورت کامل و سالم دریافت شود. بدیهیست که در غیر این صورت نماینده مجاز به تعویض کل دستگاه نمیباشد اما میتواند برد دستگاه را در صورت سلامت ظاهری برد تعویض نماید.