ایمن کیا | وارد شوید | ثبت نام کنید

اهمیت استفاده از کد تخفیف در افزایش فروش آنلاین | 2 ترفند

دسته‌بندی: مقالات علمی
تاریخ: 27 فوریه 2020
بازدید: ۷

چگونه از کد تخفیف در افزایش فروش استفاده کنیم؟

چه طور از کد تخفیف در پروسه ی خرید مشتری استفاده کنیم؟

هر مرحله ای در قیف فروش، از نرخ کلیک در هوم پیج گرفته تا اضافه کردن محصول به سبد خرید نیاز به ارتقا و رسیدگی دارد تا مشتری را به مرحله نهایی از قیف برساند و نرخ تبدیل را افزایش دهد.

نکته: نیازی نیست در تمام مراحل زیر از کد تخفیف استفاده کنید. بنا به شرایط کسب و کارتان می توانید یکی از مراحل را انتخاب کنید.

حالت 1) هوم پیج : بازدید کنندگان اولیه را با کد تخفیف به مشترکان خبرنامه یا دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی تبدیل کنید

اگر استراتژی خاصی برای آنکه بتوانید در هوم پیج با بازدید کننده هایتان ارتباط برقرار کنید و آن ها را درگیر کنید ندارید باید انتظار آن را داشته باشید که در عرض 30 ثانیه بازدید کننده وب سایت شما را ترک کند.

پس برای اینکه برخورد اولیه یا به اصطلاح First impression تاثیرگذارتری داشته باشید باید استراتژی تان برای نرخ تعامل بیشتر در 5 ثانیه اول عمل کند تا بتوانید حداقل بازدید کننده را تبدیل به مشترک خبرنامه یا فالوئر کنید. یکی از موثرترین روش ها استفاده از پاپ آپ کد تخفیف خوش آمد است که به صورت اتوماتیک برای بازدید کننده نمایش داده می شود. در این نوع از کد تخفیف که معمولا برای بازدیدکنندگان اولیه به کار می رود از بازدید کننده خواسته می شود تا به اشتراک خبرنامه دربیاید یا یکی از شبکه های اجتماعی تان را فالو کند و به ازای آن یک کد تخفیف برای خریدش دریافت کند.

حالت 2) پیج محصول: با استفاده از کد تخفیف مشتری را به خرید محصولات مکمل یا مشابه ترغیب کنید

قدم حیاتی دوم برای افزایش نرخ تبدیل مربوط به خود صفحه محصول می شود. یکی از استراتژی های فروش موثر در این مرحله استراتژی خرید محصول مکمل و مشابه است. جالب است بدانید که این استراتژی 35% کل سود آمازون را تشکیل می دهد.

این استراتژی به این صورت کار می کند که وقتی که یک مشتری از شما خریدی انجام می دهد و یا به محصولی علاقه مند می شود پاپ آپی در صفحه محصول ظاهر می شود و محصولاتی که مکمل محصول هدف هستند و یا خیلی با آن جور در می آیند به مشتری نشان می دهد و او را ترغیب به خرید می کند. در این حالت اگر پیشنهاد خرید دو محصول باهم را با کد تخفیف همراه کنیم احتمالا مشتریان بیشتری جذب خواهیم کرد و بعد که مشتری محصول دوم را هم به سبد خریدش اضافه کرد پاپ اپ دیگری نمایش بدهید و برای تخفیف مثلا 20% به او تبریک بگویید. اگر این دو استراتژی را با هم به کار ببرید در فروش بسیار موفق خواهید بود.

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

راهنمای خرید از ایمن کیا

مقایسه محصولات

  • محصولی برای مقایسه پیدا نشد.
پاک کردن همه مقایسه

راهنمای سایت ایمن کیا

۰۹۱۵۸۷۰۰۳۱۰
با ما در تماس باشید

فروشگاه اینترنتی ایمن کیا، مرکز خرید و فروش انواع تجهیزات حفاظتی و امنیتی به صورت عمده می باشد. فروشگاه اینترنتی ایمن کیا مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی سولوشن های حفاظت پیرامونی در ایران است و حوزه‌های مختلف امنیت فیزیکی و مجازی را شامل می‌شود.
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم انفورماتیک ایمن کیا می باشد.
Copyright © 2019 mj.gholizadeh